onsdag 9 december 2009

Jag är en slöfock!

Vad har jag gjort idag?

  • Gått upp vid halv nio
  • Åt frukost medans jag kollade på Knight Rider (ett måste på morgonen om jag kan) 
  • Bäddade
  • Satt vid datorn, skrev ut min predikan och svaren jag fått på frågorna jag ställt föreståndaren i Jönköping Pingst. 
  • Fikade
  • Åkte till biltema, pappa inhandlade ett par backar och jag inhandlade lite julklappsetiketter och snören och rosetter
  • Åkte till konsum och inhandlade middagsmat vilket blev alltså raggmunk, bacon, lingon, majs. Gott mums... 
  • Lade mig på soffan och kollade in afv, funniest pets and people, that 70s show
  • Slöade lite till 
  • Nu sitter jag här...
Har kommit på att hela dagen har gått åt till att typ inte göra ett skit.
Men men... i morgon blir det fu igen och mer flum antar jag. Hehe..
Som vanligt får man väl inget gjort på eftermiddagen men men...
det är ju i alla fall lite kul å träffa folket där.
De är snälla och rara. :)

Borde kolla igenom min predikan egentligen. Skrev bara ut den men iofs tycker jag att det är lättare att se fel och sånt när man skrivit ut den, Men jag orkar inte gå in på rummet och hämta papprena.

Som sagt: JAG ÄR EN SLÖFOCK!

Klart slut!

Inga kommentarer: