tisdag 26 januari 2010

Han sjunger underbart....


Ja Cliff Richard alltså. Hank Marvin nåt vet jag inte ens vem det är/var.

Nya upptäckter denna månad:
- THE SIMS 3: älskar spelet och tyvärr kan det ta upp en hel del av min dyrbara tid XD
- Att jag och två av våra nya medlemmar i cellgruppen bor grannar XD
- Cliff Richard - En fantastisk sångare. Älskar "Be with me always", "The Millennium Prayer" och "From a distance".

Annars så känner jag mig lite psykiskt instabil just nu.
På grund av olika saker.
Sen har jag väldigt ont i magen på grund av att en nära släkting till mig ligger på sjukhus och att jag är så orolig för henne.
Sen är jag då arbetslös. Det gör mig också galen.

Amanda: Jag tänker på dig. Du är speciell i mitt hjärta.
Du har alltid varit "lilla Amanda" och "lilla gumman".
Jag ber för dig! Jag saknar dig!
Kom hem nu!
Jag älskar dig!

Kärlek och frid till er!

Inga kommentarer: