söndag 31 januari 2010

Helgen snart över igen då!

Skit också. Hade gärna haft lite mer helg.
Men men... inte så lång dag i morgon. Bara nio till elva på frälsis.

Sitter och spelar sims lite. Måste göra nåt så jag slipper de här tankarna som flyger upp i huvet hela tiden.

A ska opereras i morgon igen! Be för henne! Det gör jag!
Älskar henne! Min skatt, Det har hon alltid varit.
Och kommer alltid att vara!
<3
Du finns i mina tankar och böner, gumman min! <3

Fatta att man är lite orolig för henne.
Men vissa saker lindrar oroligheten.
JESUS:
Tack för din kärlek! Om jag inte haft Jesus hade jag inte varit någon!
MUSIK:
Hade jag inte musiken så hade jag inte funnits heller. Den betyder otroligt mycket.
Just nu är det Cliff som gör mig hel med sin musik.
Tack Gud för musiken!
VÄNNERNA:
Tack underbara vänner för att man får gråta ut mot era axlar.
Tack för att ni bryr er och ger mig en kram när ni ser att jag behöver en.
Älskar er grymt mycket!
Jag ska inte tjöta mer men ha det fint och godnatt!

Inga kommentarer: