torsdag 4 februari 2010

Just det ja!

Fotokursen verkar väldigt braig.
Läraren är härifrån Bankeryd...
Jippie!
Vi presenterade oss i dag och han gick igenom lite olika kameragrejs.
Han hade gjort en egen kamera av papper:) den var spännande. XD
Nu ska jag ta tag i mitt fotointresse äntligen.
Tolv underbara veckor med fotokursen! Tacksam!
Varför inte ta chansen när jag inte behöver betala för den och alla andra får betala över tusen kronor??? Visst är det helt sjukt.

Nu ska jag lyssna på Elvismedleyt igen!
Sen spela The Sims 3 lite! Hahahaha...
fanatisk där också troligen... :D
Godnatt vänner! dröm sött.

förresten: Jag drömde i natt om att jag fick en bebis.
Och när jag skulle föda så hann jag inte till sjukhuset utan var tvungen att föda hemma. Men det var tydligen tvunget att göras kejsarsnitt så det var någon som tog en kökskniv och ja ni kan ju lista ut resten. Sen sydde de inte igen mig utan jag fick ligga där med ett stort sår på magen. Men bebisen var söt i alla fall.
Hehehhee...

Byebye!

1 kommentar:

Unknown sa...

hej! kan onsdag kväll. när kunde du den kommande veckan?

oh, varför är det gratis för dig? vart hålls den? spännande låter den iaf!

stor kram