söndag 21 februari 2010

Ski-Cross och Skidskytte!

Sitter och kollar på ski-crossen på kunskapskanalen och snart är det dags för skidskytte. Herrarnas först antar jag! :D hoppas på Björn Ferry nu!
Sen blir det damernas.

idag har jag varit i kyrkan och sen på a6! :)
Hade ingen speciell lust att gå på a6 men mamma skulle till IKEA och jag till KappAhl så...

Och detta eviga snöande... det gick ju knappt att ta sig fram i morses när man skulle till kyrkan.
Men fram kom jag i alla fall. blöt om byxorna hehe...

Urs jag tycker det räcker nu med snön!
Det är inga måttliga mängder och de plogar här men det snöar ju bara mer och mer.

Snart är då helgen över... och i morgon är det föreläsning på frälsis igen! :( men jag ska träna efter det så det blir väl bra. :)

Nehepp, vet ej vad mer jag ska skriva nu.
Är i alla fall färdig med min predikan nu!
Den handlar om "Självförtroende" vilket jag tror behövs pratas om också. :)

Har sett The American Crime nu (kanske har sagt det) men fy vad hemsk den är.
Och Gertrude Baniszewski var ju bara för hemsk. Bläää för henne!
Nu kollas det på Alpint ett tag. Svensken leder för tillfället.
Men nu kommer det tydligen någon som är väldigt bra.

Men goodbaj!

Inga kommentarer: