måndag 2 november 2009

Bara man är tillsammans...

Om man är ett par så tycker inte jag att man behöver göra så värst mycket eller något speciellt.
Iofs kan det vara ganska kul att till exempel spela ett sällskapsspel, åka iväg någonstans, kanske till Liseberg eller ta en lång promenad.
Men vad man gör tycker inte jag spelar någon roll, bara man är tillsammans.
Så ser jag på saken.
Hur ser ni på saken??

Jaha, vad har man gjort ikväll?
Det har blivit mest tv och chattande.
Har kollat på:
- Vem vet mest?
- Halv åtta hos mig
- Livet i fagervik.

Chattar med Kristoffer nu!
Han får mig att må så bra.
Vi har bara chattat i några veckor och jag har aldrig känt på sånt här sätt för någon annan.
Börjar nästan bli lite nojig. Aja...
Hoppas han känner detsamma. :)

Har också skickat ut veckomailet till Onlinekyrkans medlemmar. :)
www.onlinekyrkan.webnode.com
Om ni vill bli medlemmar är det bara å säga till :)
Egentligen är den enda fördelen med att vara medlem att man får just veckomailet. Allt annat har ALLA tillgång till. :)
Och det är ju bra.
Så vill du ha veckomail: skynda att bli medlem.

Massa kramar och pussar till alla (speciellt en)

Inga kommentarer: