torsdag 5 november 2009

En liten lista... eller en ganska lång!

13 HAR DU:
Ett förhållande: inte än i alla fall
En bästa vän: o ja, flera
Haft ett seriöst förhållande: nepp
Dejtat en av dina bästa kompisar: nepp
Blivit kär vid första ögonkastet: japp
Fått ditt hjärta krossat: o ja... tyvärr.
Haft ett one night stand: nepp, och det har jag inte tänkt att ha heller
Skrikit åt en lärare: nepp
Sagt något och sedan ångrat dig: ja, flera gånger
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: neee
Några smycken som kostar över 1000 kr: o nej, har inte råd med sånt
Snusat: japp
Rökt: nej

12 DAGENS:
Klädsel: kjol och t -shirt
Smink: none
Frisyr: ser-ut-som-nån-har-kommit-direkt-ur-sängen-frisyr
Låt: Believe - Stryper
Vill ha: choklad...
Drog: musik
Saknad: Kristoffer :)
Köp: hrm... choklad igår... var så sugen så jag höll på att förtäras inifrån XD
Humör: glad:D
Godis: choklad ;)
Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: har inte sett mig i spegeln än
Dagens vän: Kristoffer, Jesus...

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: JESUS!
Bil: Har inget körkort
Kärlek: hemlis
Förhållande: Joel, innan jag blev kristen, Niklas någon månad på gymnasiet... blev inget där
Husdjur: har haft undulater
Semester: Gotland senast
Jobb: blääää... men jag vill ha ett jobb nu!
Piercing: hål i öronen?! räknas det?
Konsert: Senaste... Scotts på allsång i gränna... men kan man kalla det konsert? ;) ja vi gör det. :)
Fylla: nej tack!

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig: Fidde, vår lovsångsledare
Personen som du kramade: pappa
Peronen som ringde dig: hrm... mamma tror jag
Personen som du ringde: mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: pappa och mamma
Alkoholdrycken: vin
Bilfärd: jaadu!
Filmen du såg: TWILIGHT <3
Gången du grät: jag kommer inte ihåg...
Måltiden: frukost idag!

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: jag vet inte... kanske kanske
Våga hoppa bungyjump: vet inte
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: det är insidan som räknas så om han hade mycket tattoes så gör det inget
Kalla dig själv lycklig: jovars
Hellre ta bilden än vara med på den: ja
Kunna gråta över en kille: har gjort... det var inte roligt
Kunna gråta över en tjej: min bästa vän eller mamma
Ljuga för någon: hatar lögner
Kunna springa 50 mil: öh jag skulle dött efter halva vägen (max)

8 VAD:
Gör du just nu: Lyssnar på Mustasch med Double Nature och funderar
Ska du göra imorgon: ha lovsångskväll, träna spinning mm
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Be till Gud, det funkar.
Har du med dig in på bion: Mig själv, en kompis, mamma, pappa
Är det för färg på dina byxor: har inga byxor utan kjol och den är svart
Är det för väder hos dig just nu: tråkigt
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: ögonen
Skulle du göra om du vann på lotto: kolla en extra gång. inte tro mina ögon

7 SAKER DU HAR PÅ DIG IDAG:
1. Turkos t-shirt
2. Trosor
3. Svart kjol



6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Ja, kan va.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 22
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: nepp
Använder du huvtröjor: nepp, äger ingen sån
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: ett till hål i örat tack
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: båda

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: båda
Sommar eller vinter: sommar OCH vinter
Vilken ålder har varit bäst hittills: 20
Sova på sida, mage eller rygg: varierat.
Kramar eller kyssar: kramar, älskar att kramas

4 JAG GILLAR:
1. Jesus
2. Musik
3.Vänner
4. familjen

3 JAG GILLAR INTE:
1. lögner
2. svek
3. otrohet

2 VAL:
Hemmakväll eller utgång: Hemmakväll/kyrkan
Sola eller bada: Bada & sola!

1 JAG ÄLSKAR:
1. Jesus!

Låååång lista där!

Inga kommentarer: