lördag 28 november 2009

Bloggtorka...igen!

Ja, jag vet inte vad som hänt. Jag som brukade uppdatera flera gånger om dagen.
Men nu... aja.

I dag har jag varit hos Sofie ett tag. Vi gick bort till second hand och fikade och sen gick vi hem till henne en stund och spelade Buzz. Skitkul! :)

Sen gick jag hem och åt strömming och potatismos. Såå himla gott alltså.
Nu kollar jag på nord och syd. Det är jättebra.

I morgon tänkte jag baka lite pepparkakor.
Tänkte ha dem till tisdag.
Har raggat lite folk till en fika och umgåskväll.
Hoppas det kommer lite. :)
Skulle ju va kul :)

Se om jag kan köpa någon glasyr till pepparkakorna me.
Skulle ju va trevligt.
Eller göra egen, får se hur jag gör. Får baka hos pappa i morgon!

Nehej... för er som saknar inlägg i fotobloggen så kommer det snart lite nya foton! :)

Puss o kram från Lisa!

Inga kommentarer: