fredag 13 november 2009

Sims-Nörd!

Har nog blivit en simsnörd igen. Har sims2 inlagt nu och sims2 studentliv.
Skapade en sim:

Elisabeth Strömhage.
Hon gifte sig med Jonas Carlzon. (han den mörkhyade som går förbi när en sim har flyttat in)
De fick tre barn:
Först kom Tellus (jag vet, dålig fantasi. hehe)
Sen kom Barry (lite mer normalt hehe)
Sist kom Johanna Strömhage och det är henne jag spelar med just nu.
Hon är på universitetet och fick högst betyg termin 1 och nu är jag på termin 2 år 1.
Roligt å spela, fuskar lite naturligtvis, speedar fram ibland men men... kul ändå!
Nu är dock Jonas död och Elisabeth har fått rosa hår. XD
Spelar inte med Tellus och Barry då det är jobbigt att byta simmar hela tiden.
Hehe...

Så jag är nog en simsnörd igen! ;D

Sitter och lyssnar på Passion nu! Så himla bra kristen musik! <3
Fick två presenter idag av min vän i Nynäs. En bok och så två cdskivor.
<3 hon är underbar!
:)

Hopp, ikväll blire kyrkan som vanligt! Mycket trevligt.

Nu ska jag inte skriva mer i alla fall. Ska gå in på msn igen!
Puss hej!

Inga kommentarer: