onsdag 4 november 2009

Cellgrupp i går!

Haha...
Det blev lite roligt igår.
Skulle på cellgrupp hos Niclas igår (och det var jag) och det var mycket trevligt. Han hade en väldigt mysig lägenhet (trots att hallampan inte funkade så bra hehe)

Men grejen var att jag cyklade fel..,. jag cyklade til landra sidan istället för rätt.
Dumma lokalsinne... :(
Aja... jag kom dit i alla fall och då var det en himla portkod som jag inte kunde.
Men som tur var så kom Niclas ner och låste upp :D i rätt tajming.
Så gick det bra som tur var.

Idag blir det inget förutom träning. :)
Skönt. :)

På fredag är det lovsångskväll i missionskyrkan och mitt lovsångsteam ska leda lovsången.
Alltid trevligt.

Aja... ska väl inte tjata så mycket mer nu. Kanske återkommer senare idag!

Puss o kram vänner!

Inga kommentarer: