fredag 12 mars 2010

Berörd av Gud!

Jag är så glad att jag åkte in till pingst ikväll! Kan inte förstå att jag någonsin ens tänkte tanken på att vara hemma.

Lovsången var så härlig och predikan likaså. Hon som predikade berättade om människor som blivit döpta tre veckor efter att de blivit frälsta.
Det är helt otroligt och sen pratade hon om kärlek.
Hon utgick i från 1Kor.12-14 och vilken härlig predikan.
Sen blev det mer lovsång och då kom tårarna.
Det var så längesen jag blev riktigt berörd av Gud till tårar.

Älskar Jesus, det är en sak som är säker:)

Träffade en kille jag chattat med där. Ephraim... han går bibelskola Bjärka Säby i Linköping.
Han var så söt och snäll och en riktig gudsmänniska...
Jag blev riktigt överraskad :)
Och jag gillar mörkhyade män... de är så speciella på något sätt... så känsliga och gulliga! :)
Inget ont om icke mörkhyade nu!
Äh ni fattar...

Gud är god! :)

Nu är jag hemma i varje fall :)
Puss på er!

Inga kommentarer: