torsdag 18 mars 2010

Hillsong...Mighty To Save!

Hej vänner!
Sitter och lyssnar på Hillsong - mighty to save på spotify nu!
Har uppat min engelska blogg och har lunch nu så det är lungans.
Har också dregglat lite över Robert Pattinson. ;)
Eller ska jag säga Edward Cullen?
Jag vet inte egentligen  vem det är jag dregglar över...
Hehehe...

Hopp, vad gör man nu då? Har skrivit ut lite annonser från platsbanken som jag ska söka.
Vårdbiträde och en ungdomsledartjänst.
Very very najs!

Åh nnu kommer from the inside out... underbar låt! :)
Den har vi sjungit mycket i kyrkan:)

Älskar lovsång, det är så fantastiskt avslappnande och man kan lägga allt annat åt sidan och bara koncentrera sig på att söka Gud.

Visst är det underbart?

Sen blire fotokurs igen! Alltid lika kul!

Yepp. Uppar mer senare!

Puss

Inga kommentarer: