fredag 12 mars 2010

Musik när den är som bäst... :)


Det är riktig musik!
MUSTASCH!
<3

Sitter och kollar på min dvd nu... wow... det rockar ju fett! XD

Hade missat programmet "Dom kallar oss artister" när Ralf är med... så jag kollade just på programmet via svtplay...
Nära att jag missade det... de hade bara det ute idag också.
Puh...
Förresten visste ni att Ralf Gyllenhammar gillar/gillade Björn Skifs..
an pratade om Michelangelo och var helt lyrisk. Haha...
Inte vad jag trott om honom! :)

Jahapp, ska snart gå å göra pannkakor. Vi ska ha kålsoppa och pannkakor idag.
Åh vad gott det är.

I morgon är det finalen i mello... det blir väl trevligt.
Jag hoppas på att Jessica Andersson vinner och att Anna Bergendahl kommer tvåa. :)
Det är de så värda.

Nehepp, ska väl inte tjata mer nu för nuet.

Men ha det fint!
Vi hörs senare kanske :)

Puss!

Inga kommentarer: