måndag 22 mars 2010

Det enda jag gjort idag...

Jag har tränat idag! Och det är det enda som jag har tagit mig för idag!
Spinningpass på fyrtiofem minuter blev det. Och jag kunde boka onsdagens lunchpass också :)
Alltid bra innan FU där tycker jag!

XD

Kollar på Medium. Jag kom in lite sent så jag fattar inte riktigt vad det handlar om.
Men men...

Vad hände igår då?
Jag var i kyrkan på dopförättning på förmiddagen. Otroligt fint och otroligt underbara människor som döptes. :)
Tack Jesus!

På kvällen var jag och några till hos Johnny och kollade på film. Public Enemy och någon film som heter typ Snuten på varuhuset eller något liknande. Den första var skittråkig. Och den andra var jätterolig.

Så det blev kompensation där. :)

Hopp, vet ej vad mer jag ska skriva.

Har spelat sims hela kvällen. :D

NÖRD!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: