lördag 20 mars 2010

Ikväll smäller det...

...fast först lite om gårdagens bowling med kyrkan!

Jag och Charlotte hade en bana och jag VANN! Första gången EVER!
Inte nog med det... JAG SLOG IN ÅTTA STRIKAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur lyckades jag med det? Tur! Det var ren tur bara alltså.
Idag har jag ont på baksidan av höger lår... och i högerarmen.
Jag kan knappt gå.

Aja...

Ikväll smäller det... Körslaget och Team Ralf Gyllenhammar!! <3
Kom inte ihåg vilken låt de skulle köra men det var en låt med Sweet (Ballroom Blitzbandet ni vet) men det var inte den låten.
Aja... ser fram emot att se Ralf i alla fall! Han är bäst.

Sitter och lyssnar på keith green - there is a redeemer. Den är såå fin! :)

Till sist tänker jag bara dela med mig lite av min stora förälskelse just nu ;)

Robert Pattinson!<3
Snygggggggggggggggggg!
Kändisförälskelser hade jag nästan fått nog av...
... tills Twilight och Robert Pattinson kom in i mitt liv.
Grrr...
Denna bilden är ju bara för fin alltså!
<3

Kanske hörs lite senare...
Vi lär höras efter körslaget. :)

HEJA TEAM RALF

<3

4 kommentarer:

Unknown sa...

Keith Green är/var fantastisk!! Min favoritlåt är nog "When I hear the praises start". Den tröstar mig så mycket när jag känner mig värdelös och att jag inte kan göra så mycket för Gud.

Ungdomspastor Lisa Eriksson sa...

Ja visst är han!
Den har jag inte hört. Får lyssna på youtube. :)

Hoppas allt är bra med dig annars :)

Unknown sa...

Nja, jämna plågor....du får läsa the rest på min blogg. Mest skolstress, det ordnar sig nog. Åker till England nästa vecka, för att träffa vänner och delta i durspelsworkshop, så det ska nog piffa upp livet lite:)

Ungdomspastor Lisa Eriksson sa...

Skolstress låter inge bra :(
Åh vad härligt med England! Hoppas du får en underbar resa :)
:)