torsdag 18 mars 2010

Liten uppdatering på min sims 3 familj (om någon är intresserad det vill säga)

Skapade ju simmen Cordelia Swan som gifte sig med Christopher Steel och blev gravid.
De har nu en dotter som heter Annie Swan och nu är Cordelia gravid igen.
Hoppas på lite tvillingar eller trillingar denna gång... jobbigt kanske men roligt.
Har använt en lyckoönskning eller vad det heter. :)
Cordelia, Chris och Annie har nu flyttat till ett egengjord villa med många rum! :)
Riktigt nöjd! :)

Puss på er igen!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Önskar att jag också hade tid att spela Sims!! Jag fick både Sims 3 och Sims adventure eller vad det nu heter när dom åker ut i världen osv.. i julklapp av min man. Har bara börjat lite smått. Får väl bli mer i sommar:)

Ungdomspastor Lisa Eriksson sa...

Sims är kul! Tvåan också. Men ettan är jag inte så förtjust i.
Där händer ju inget.

Destination världen heter det.. det skulle jag me vilja ha.Det verkar så roligt :)
Ha det fint!