onsdag 21 oktober 2009

Bara en och en halv timme kvar!

... på skolan! Skönt... sen kan man gå å träna och åka hem. Fy vad skönt.
Chattade med K på msn förut och sen råkade jag logga ur utan att säga något.
Det var väldigt dumt gjort av mig.

Nu sitter jag ensam i en sal. Faktiskt väldigt skönt.
Jag har fuskat lite idag och faktiskt köpt en dosa snus.
Jag har ju slutat egentligen men men... det får inte bli en vana igen.
Det är dumt å snusa har jag kommit underfund med. Började snusa i februari i år.
Mocca först... catch sen... (allt mini förståss då), sen göteborgs rapé mini och sen så hade de inte mini en gång så jag köpte vanlig largeportion göteborgs rapé och det funkade lika bra.
Sen blev det som det blev gr lingon och så prövade jag gotlandssnus när vi var på ön och det saknade jag när jag kom hem till fastlandet för de har inte det i konsum.
Nu köpte jag Skruf Tranbär för att de inte hade lingon på hemköp.
Dåligt... men det smakar gott det me.

Nej nu ska jag sluta tjöta om snus.
Och fortsätta med mitt jobbsökande.

Goodbaj for now

2 kommentarer:

Kristoffer Alp sa...

*suck* snus :(

Anonym sa...

Ja, låt det inte bli en vana att proppa munnen full med carcinogener...