onsdag 14 oktober 2009

Twilight IKväll!

Tjohoo!
Har varit lite olaglig och laddat ner Twilightfilmen så den ska jag se ikväll efter jag kommit hem efter träningen. :)
Lite mackor och Twilight :)
Har så länge velat se denna och nu kan jag det, med svensk text dessutom :)
Skönt... man kan ju engelska men det är liite jobbigt ändå.

Nu sitter jag och lyssnar på Takidas nya skiva The Dark Instinct och chattar med K.
Trevligt. Mamma vilar för hon ska jobba ikväll. :( tråkigt.

I morgon ska jag till något som heter Folkuniversitetet. Det har med jobbsökning att göra i af.

Min dag i morgon ser ut så här:

- Gå upp
- Göra frukost
- Kolla på Knight Rider
- Göra iordning några mackor
- Åka till Folkuniversitet och vara där mellan 13 och 14
- Träna vid 15
- Åka hem
- Till kyrkan o öva lovsång.
- Gå hem.

Kom ihåg i natt: ladda mobilen.

Jätteroligt!
I morse vid 7-tiden så hade jag en väldigt trevlig dröm, inte kommer jag ihåg den nu men men... men jag blir väckt av det här: hej kaj... hallå bojje, heeej kaj, hallå bojje...
Aaa. det är alltså min smssignal. Lite jobbig på morgonen.
Då är det vår lovsångsledare som säger att det är en väldigt viktig övning i morgon!
Jippie!
Kunde han inte väntat LIIITE!
:S

Men men... gjort e gjort... jag somnade om i af.

Nej, nu ska jag inte tjöta mer för nuet.

Goodbajs!

Inga kommentarer: