måndag 12 oktober 2009

Tillbe Dig I Evighet!

Här kommer texten till en lovsång jag gjort för ett tag sen.

Jesus, mitt hjärtas lovsång går till Dig.
För Dig vill jag tillbe i evighet.
Jag vill ge dig allt mitt hjärta innehar.
Mitt hjärta är i extas.

Jag vill älska Dig för alltid, Jesus.
För Du är konung och Gud i mitt liv.
Ingen är som Du, ingen, nej ingen alls.
Och du ger kärlek som ingen annan ger.

JAG VILL TILLBE.
TILLBE.
TILLBE DIG.
JAG VILL SÖKA.
SÖKA DITT ANSIKTE.
OCH TILLBE VID DIN TRON.
HALLELUJA.
JAG VILL TILLBE DIG I EVIGHET.
AMEN.

Jag vill älska Dig för alltid, Jesus.
För Du är konung och Gud i mitt liv.
Ingen är som Du, ingen, nej ingen alls.
Och du ger kärlek som ingen annan ger.

JAG VILL TILLBE.
TILLBE.
TILLBE DIG.
JAG VILL SÖKA.
SÖKA DITT ANSIKTE.
OCH TILLBE VID DIN TRON.
HALLELUJA.
JAG VILL TILLBE DIG I EVIGHET.
AMEN.

Amen, Amen.
Amen, Amen.
Amen, Amen.
Amen, Amen.


Jag vill tillbe.
Tillbe.
Tillbe Dig.
Jag vill söka.
Söka Ditt ansikte.
Och tillbe vid Din tron.
Halleluja.
Jag vill tillbe Dig i evighet.
Amen.

Jag vill älska Dig för alltid, Jesus.
För Du är konung och Gud i mitt liv.
Ingen är som Du, ingen, nej ingen alls.
Och du ger kärlek som ingen annan ger.

JAG VILL TILLBE.
TILLBE.
TILLBE DIG.
JAG VILL SÖKA.
SÖKA DITT ANSIKTE.
OCH TILLBE VID DIN TRON.
HALLELUJA.
JAG VILL TILLBE DIG I EVIGHET.
AMEN.

Amen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan man få höra den på nåt sätt? Har du en vanlig digitalkamera eller laptop med inbyggd webcam kan du ju alltid lägga ut nåt på You Tube..
Vore kul att höra den!