fredag 30 oktober 2009

Till En Vän!

Vänner kan man aldrig få för mycket av.
Men i mitt liv så finns det en speciell vän.
Kristoffer heter han!:)

Jag hoppas på att han tycker att jag är en speciell vän för honom också. ;)

Vi har chattat en massa på msn och jag har aldrig haft kontakt med en kille som honom.
Så omtänksam och snäll och allt det dära.
Tack kära du för att du vill vara min vän och kanske mer en vacker dag. <3

Sitter och lyssnar på Metallicalåten Enter Sandman nu som jag pratade om igår. :D
Så himla bra är den. Vår spinninginstruktör har bra musiksmak ibland i af. :)
Hihi*

Annars spelar hon två helt uttjatade låtar: "Human" med The Killers och "Fairytale" med Alexander Rybak.
Visst de är väl bra, men man hör de hela tiden på radion. Man blir lite knäpp. :(

Men men...

Ikväll är det ungdomssamling igen. Trevligt :)
Det känns alltid skönt med kyrkan.
Skulle kunna bo där permanent. Hehe...

Nu är det inte Metallica längre utan favoriterna Stryper med favoriten Calling On You!



Otroligt bra låt. :)

Detta blev ett långt inlägg!
Men men... kanske inte blir något mer idag!
Får se när jag kommer hem frn kyrkan eller precis innan!

Men men...

Ha det fint ikväll!

Puss o kram!

Inga kommentarer: