torsdag 22 oktober 2009

Twilight-Torsdag!

Jag tror allvarligt att jag ska börja ha twilight-torsdagar! Kolla på filmen varje torsdag.
Så jag får längta efter att se filmen.
Kollade på den i eftermiddags igen. Fy vad den är bra och fy vad Edward Cullen är snygg.
Synd att det inte finns vampyrer på riktigt XD
Men men...

Till alla på msn: på torsdagskvällar kommer jag inte att vara inloggad på msn för det finns så mycket på tv jag vill kolla på då.
T.ex Lyxfällan, singing bee och Nöjespokalen.
Så ni bara vet alltså.
Men jag ska komma in i morgon jag lovarrr.

Godnatt mina skatter!
Nu ska jag drömma om vampyrer i natt XD heheheheheh

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla på filmen varje torsdag?? Hmm du måste verkligen gilla den!

Ungdomspastor Lisa Eriksson sa...

Susi, jag älskar den filmen!
Det är den bästa film jag sett.
<3

Kramkram