måndag 5 oktober 2009

Ja nu var vi här igen då!

Jag tror att jag ska va här på blogspot. Det är finast. Kan inte riktigt bestämma mig för bloggagratis eller blogspot. Men jag tror faktiskt det blir blogspot.
Man kan ju göra lite finare layouter och sånt. Och det behövs inga koder eller ngt.

Vad gör jag då? Jo, jag chattar lite, håller på med en header i picasa till bloggen o så. Måste bara hitta en bra bild jag kan använda.
:s finns det bra bilder på mig verkligen? Undrar det ja? Hehe...

Har vart hos fia idag. Vi hade det trevligt. Hon bjöd på goa vinerbröd (vet ej riktigt hur det stavas).

Oj jag kom av mig i bloggandet lite. Sitter fast på msn med en vän från 7ehimlen.
Datorn krånglar lite också... :(

Men jag ska ändå inte skriva mer nu. :)
Börjar bli trött! Ska också göra en header nu tänkte jag.

Men vi hörs :)

Kram och puss på er alla!

Inga kommentarer: