lördag 10 oktober 2009

En lista!

Vad heter du: Lisa
Var bor du: Bankeryd
Trivs du där: Jorå
Brukar du läsa horoskop: nej, jag tycker inte om sånt
Har du körkort: nope...
Favoritdjur: hundar gillar jag fast fåglar går hem också
Festar du mycket: Nej, bara om det är fest i kyrkan ;)
Sprit, cider, vin eller öl: vin funkar :)
Brukar du bli för full: nejdå
Antal kuddar i sängen: x antal
Äger du ett busskort: Jo det behövs
Vad åt du till frukost: fil, två mackor, oboy och juice
Har du haft sex idag: eh... nähä du!
Nästa mål i ditt liv: ett mål jag inte vill redovisa här än i alla fall ;)
Hur svarar du i mobilen: hej
Antal timmar sömn inatt: jadu... räknar inte efter så noga
Sov du ensam: jappsidappsi
Din hobby: musik, leka med vännerna, blogga, vara i kyrkan, älska Jesus
Vad är det för veckodag? Lördag
Vad åt du senast: egengjorda potatisbullar, ja JAG gjorde dem. :)
Vem fick du sms av senast: Niclas
Vem ringde dig senast: mamma
Godaste ölen du druckit: öl är bajs
Vilka hårfärger har du haft: cendre, brunt, rött, svart
Vad såg du senast på TV: vintergatan (barnprogram;))
Vad läser du för bok just nu: När jag hör din röst, Piaf sången som liv, Anne Franks dagbok
Längd: 166 kanske
Skostorlek: 41
Hårfärg: vinröd typ
Är du kär i någon: kanske ;).
Vad gör du om ett år: har ett jobb, en pojkvän och livet leker
Önskar du att du bodde någon annanstans: nja, vet inte, kanske.
Dricker du: bara ett glas vin ibland, inte så jag blir full iaf.
Vilken parfym använder du: Tou jours eller hur det stavas.
Vilka skor använder du: stövlar med knyten, fast man behöver inte knyta jämt hehe
Dagens klädsel: Kjol och t-shirt. väldigt märkvärdigt. Hehe

Ja, det var den listan det. :) Hehe...

Inga kommentarer: