söndag 18 oktober 2009

Filmkväll i kyrkan!

Hej och hå!
Kom just hem från kyrkan.
Först var det sönda4 och sen hade vi lite filmkväll några av oss ungdomar och vår ungdomspastor.
Vi såg sällskapsresan och man kan ju skratta så man lipar åt den alltså.
Blev lite trött i slutet. Vet inte om jag somnade till eller vad jag gjorde.
Den tog slut väldans fort.
Aja... man kan ju se den om och om igen när man har den på dvd.
:) Hihihi*

Just nu kollar jag i alla fall på två och en halv män.
Tänkte kollat på twilight men det blev sent.
Så det blev lite komedi på sexan istället XD

Min dator är lite lustig. Men det är ju inget nytt.

Nu laddar jag min ipod äntligen :)
Så kan jag ha den på bussen till stan i morgon.
Blir att åka till frälsningsarmen och lyssna på adecco eller vad de hette:S
Sen ska jag och pappa till Bibblan!
Yeay!
Lite roligare.

Nu skriver jag nog inget mer idag!
Godnatt vänner!

Inga kommentarer: