söndag 25 oktober 2009

Söndag!

Jaha. nu är det söndag då.
Sista dagen på veckan.
Och så är det måndag i monn igen :(
Tråkigaste dagen. Dock är jag ledig från kursen så man märker ingen skillnad. Hehe...

Aja...

Gjorde en liten spellista i windows media player i dag när jag kom hem från kyrkan :)
Den ser ut så här :)
(nu har datorn börjat sega sig igen) :S grrrrrr....

1. Mustasch - Double Nature
2. Mustasch - Spreading The Worst
3. Mustasch - Scyphozoa
4. Melissa Horn - Vår Sista Dans
5. Melissa Horn - New York
6. Melissa Horn - Hanna
7. K - I Have Decided To Follow Jesus
8. Hillsong Ukraine - Ty Moe Zhelanie (I Give You My Heart)
9. Stryper - To Hell With The Devil
10. Stryper - Soldiers Under Command
11. Stryper - Makes Me Wanna Sing
12. Stryper - Battle Hymn Of The Republic
13. Takida - Too Late
14. Takida - As You Die
15. Paloma Faith - Stone Cold Sober
16. Lejonkungen - En Värld Full Av Liv
17. Lejonkungen - Snart Är Det Jag Som Är Kung
18. Lejonkungen - Hakuna Matata
19. Djungelboken - Jag Vill Ju Va Som Du
20. Skönheten och Odjuret - Skönheten och Odjuret
21. Tigers Film - En Woopsi-Doopsi-studs
22. Pocahontas - Färger I En Vind
23. Aladdin - En Helt Ny Värld
24. Tigers Film - En Underbar Sak Med Tigrar

Lång lista det där. :)

Men så älskar jag musik också.

En liten lista:

Bästa musikaliska upptäckten för dig?
Stryper, Mustasch, Paloma Faith, Edith Piaf

Din första idol?
Elvis och Elton John

Bästa låten just nu?
Double Nature - Mustasch
Har den som spinninglåt ibland

Vilka låtar går mest i din ipod?
Mustasch och Stryper just nu
Ibland lite Scotts, Edith Piaf och lovsånger också

Annan bra musik du skulle vilja rekommendera?
Patti Scialfa
Def Leppard
Suzy Bogguss
Allison Krauss
Elaine Paige
Judy Garland
Disneys filmmusik
Dire Straits
M.fl

S
no gärna listan. Den är egengjord.
Nu ska jag jobba lite med Onlinekyrkan ett tag.
På min "lediga" dag. :)

Tjoflöjt!


Inga kommentarer: