tisdag 6 oktober 2009

Blev inget mer inlägg i går!

Hej och godmorgon everyhopa.

Det blev visst inget mer inlägg igår. Jag var för trött. Ändå satt jag uppe och spelade the sims en halvtimme. Nu har äntligen min sim Isabella Martins gift sig med en väldigt ful sim som heter Omar Martins (förr Townie)
Aja... det får la gå då :D

Idag vet jag inte vad jag ska göra för ngt.

Det är vår arbetsvecka i kyrkan nu så i morgon blir det väl att städa teos.
Som vanligt är det jag som sammankallar. Har tappat bort lappen så jag vet inte vilka som är med längre. Har inte telefonnumrena. Så jag får väl räkna med att städa teos själv IGEN!
Men men... man kan ju hoppas på att Fia kommer i alla fall.

Jag har en bra hemsida man kan gå in på, jag har hittat menar jag.
www.bestofblocket.se
Det är en sida där de lagt ut roliga blocketannonser som skrivits genom åren.
Jag fick mig ett gott skratt i går när jag kollade på sidan.
:)

Så, jag uppdaterar mer senare.
Idag ska jag försöka ladda ner Windows live messenger istället för att ha webmessenger.
Lite tråkig.

Vi hörs :)

Puss o kram!

Inga kommentarer: